1260px × 712px — główne (28)

Przekraczaj granice!

Redakcja / 5 czerwca 2017 / Komentarze:

Dla kogo jest projekt Przekrocz Granice?

Dla osób takich jak ja, kochających rozwój, ceniących indywidualizm i wolność, również finansową.

Idee programu zrozumieją osoby o otwartych umysłach, które chcą kształcić kompetencje przydatne do rozwoju swojej marki lub firmy w dzisiejszym , globalnym świecie. Według mnie i mojego doświadczenia zawodowego umiejętność komunikowania się z osobami, pochodzącymi z innych kultur, a co za tym idzie o innej mentalności jest jedna z najbardziej przydatnych umiejętności w globalnym świecie.

Czy rozumienie innych kultur się opłaca? Bo politycznie ostatnio nie bardzo…

Wyobraź sobie, że Iran jest najbardziej chłonnym rynkiem w regionie Bliskiego Wschodu, a w 2014 kraje Zatoki Perskiej i Afryki Wschodniej na kosmetyki wydały 25,5 mld USD *

Czy uważasz, że INGLOT podbiłby rynek arabski, gdyby myślał , że Arabowie to przede wszystkim terroryści? Oprócz walki ze stereotypami, odczarowywaniem świata Bliskiego Wschodu, w którym spędziłam większość lat swojej kariery zawodowej, chcę dzięki programowi zwrócic uwagę na inne obszary potrzebne do rozwoju siebie i swojego biznesu.

Czyli jakie konkretnie?

Są to marketing emocji, jakość w biznesie, negocjacje międzynarodowe, język angielski do celów biznesowych, budowanie biznesu ponad granicami, strategie promocji w internecie oraz zarządzanie zmianą i realizacja celów.

I tak bogaty program w tak krótkim czasie?

Każdy uczestnik odbywa indywidualne konsultacje z każdym z mentorów. Standardowo konsultacja trwa 1 godzinę i umożliwia skonfrontowanie swojej zawodowej lub biznesowej sytuacji z doświadczeniem mentora i uzyskanie spersonalizowanej porady. Dopełnieniem konsultacji jest dzień warsztatowy.

Skoro już o warsztacie wspominasz, to powiedz więcej…

Jestem niezmiernie dumna, że udało mi się zaprosić wspaniałych prelegentów. Na moje zaproszenie przylatuje światowej klasy ekspert od negocjacji międzynarodowych Bob Spence.

Oprócz tego Piotr Bucki powie nam, o tym,że mamy 168godziny i powie co z nimi robić, aby osiągnąć swoje cele, Rob Dombrowski przybliży temat jakości w biznesie, czyli powie jak zrobić, aby klient do nas zawsze wracał,  Agnieszka Klimczak i ja zaparzymy kawę Ahmadani i powiemy o czym nie wolno rozmawiać z Arabami,  jeśli chcemy robić wspólne biznesy.

Kasia zdradź naszym czytelnikom chociaż jeden temat! O czym nie można?

To powiem więcej (śmiech), skoro pytasz. Nie poruszamy tematów tabu, takich jak wszedzie czyli polityki, religii, seksualności. Mozna o tym rozmawiac, ale nie na poczatku (śmiech). Generalnie trzeba wyzbyc sie polskich przyzwyczajen, np narzekania i nauczyc sie chwalenia. Oni zwracaja uwage na to co jest dobre, co działa, nie wytykają w pierwszej kolejności błędów.

Tu się specjalnie nie różnią kulturowo od … Amerykanów i Europy.

No tak. Tu mamy wiele wspólnego. Ale… nie można pytać mężczyzny o jego żonę. Można za to pytać o rodzinę, dzieci. To bardzo bezpieczne tematy. No i nie krytykuj publicznie. Tu zasada jest prosta: nie masz nic dobrego do powiedzenia, to milcz.

No ta zasada jest super. Gdyby tak udało się ją zastosować u nas (śmiech). To my się widzimy 26 czerwca…

Tak, Aniu! Cieszę się, że dołączysz do świętowania zakończenia programu. W uroczystej gali udział wezmą uczestnicy programu, partnerzy, media, oraz zaproszeni goście ze świata biznesu, nauki i podróży.

*(Euromonitor International przewiduje, iż przemysł kosmetyczny w regionie Bliskiego Wschodu w latach 2014-2019 osiągnie najwyższą złożoną stopę wzrostu rocznego (CAGR) spośród wszystkich regionów świata)

Personal Branding Polska jest patronem medialnym wydarzenia.

 

Więcej informacji: www.przekroczgranice.pl

Komentarze