NIE MAM NIC DO POWIEDZENIA... (36)

Piękno polskiego designu

Brand Polska / 3 września 2016 / Komentarze:

Co sezon obserwujemy nowe trendy w modzie. Zmiany są dobre i konieczne, by nie popaść w stagnację i rutynę. Jednak jest jedna rzecz, która pozostaje niezmienna – to styl. Jest niczym fundament, na którym opiera się marka. Wyróżnik i marker jej tożsamości. 

tekst: BrandPolska   Zrzut ekranu 2016-03-31 o 11.52.04   Twitter_icon   images (1)

Z fascynacji polskim designem oraz promocją wzajemnego wspierania się marek zrodził się nowatorski projekt „Marka wspiera markę”. Kierowany przez Annę Szubert zespół Personal Branding Polska już 9 września w Hotelu Sopot**** zaprezentuje efekt tej kooperacji.

Multibrandowy pokaz mody to kwintesencja idei, ze samemu można wiele, ale we współpracy można wszystko. Anna Szubert, prezes zespołu mówi: „Od jakiegoś czasu pracujemy z kilkoma markami z branży fashion. Zaskoczyła nas świeżość i unikatowość projektów. Każda marka ma swój niepowtarzalny styl, odrębny sposób tworzenia instalacji. To nas zainspirowało do tego, by pokazać, jak wielkie jest bogactwo polskiego designu, które wciąż czeka na odkrycie”.

Zobacz też: Marka Tygodnia: Człowiek do zadań specjalnych

Tak zrodził się pomysł na wielki pokaz mody, podczas którego zostaną połączone projekty młodych i dopiero startujących projektantów z markami odzieżowymi, które już z powodzeniem radzą sobie na rynku. Do pracy przy pokazie zaproszone zostały stylistki, Anna Męczyńska i Katarzyna Kobiela z udostępnionych ubrań i akcesoriów stworzą łącznie 16 stylizacji. Wśród marek odzieżowych zobaczymy np. projekty Patrizi Aryton czy Molton, a o biżuterię i dodatki zadbają marki Lewanowicz, Anja Coraletti, Anna Polońska i dopiero rozwijająca skrzydła projektantka AggaShe.

„W pokazie wezmą udział fantastyczne osobistości świata mody i wspaniali goście. Jestem szczególnie dumna, że udało mi się zaprosić do współpracy mistrzynię fryzjerstwa Teresę Opiałę, dwukrotną laureatkę francuskiej edycji prestiżowego konkursu Color Trophy” – mówi Anna Szubert.

Zobacz też: Marka Tygodnia: Zwariowana rzemieślniczka

Zespół Personal Branding Polska mocno podkreśla, że polski design może być naszym unikalnym wyróżnikiem na świecie. Nie trzeba jechać do Włoch, czy Francji, żeby podziwiać wielką modę. Mamy ją tutaj, w Polsce, trzeba ją tylko odkryć, oszlifować i pokazać światu w jej najlepszej formie.

Pokaz „Marka wspiera markę” już 9 września w Hotelu Sopot****

Zobacz też: Marka Tygodnia: Gen Coraletti

Patronat nad tym wydarzeniem objęła firma Oceanic, właściciel marki kosmetycznej AA.

ZOSTAŃ Z NAMI, CZYTAJ DALEJ!

na str

Komentarze