NIE MAM NIC DO POWIEDZENIA... (32)

Marka Wspiera Markę rośnie w siłę

Wojciech Konstanowicz / 26 stycznia 2017 / Komentarze:

Prestiż multibrandowego wieczoru Marka Wspiera Markę wzrasta z każdym dniem, ponieważ osoby, które dołączają do projektu to naprawdę duże nazwiska w branży modowej.

przygotował Wojciech Konstanowicz

Projekt Marka Wspiera Markę się rozrasta! To już nie jest tylko pokaz stylizacji, to cały wieczór artystyczny i pochwała polskich twórców, polskiej sztuki i polskiego designu. I to wszystko w Gdyni, mieście z morza i marzeń.

Zobacz: Pierwsza edycja pokazu Marka Wspiera Markę

W roli głównego stylisty pokazu zobaczymy Tomasza Gąsienicę-Józkowego. Ten stylista-wizjoner pracuje z najlepszymi projektantami podczas prestiżowych wydarzeń i pokazów, stylizuje dla największych magazynów mody. Od kilku lat na stałe współpracuje z projektantką Natashą Pavluchenko, nie tylko podczas sesji zdjęciowych, lecz również pokazów mody. Sama projektantka również będzie obecna na pokazie, a fragmenty jej najnowszej kolekcji zobaczymy w stylizacjach.

Tomasz Gąsienica-Józkowy pracował na całym świecie. Trzy lata spędził w Azji współpracując z najważniejszemu agencjami modelek w Pekinie oraz Bankoku. Stylizował podczas pokazów Mercedes-Benz China Fashion Week, podczas pekińskiego Plitzs Fashion Week był odpowiedzialny za pokazy zagranicznych projektantów : Renato Ballestry oraz Abeda Mahfuza – przygotowanie kolekcji i stylizacje własnego pokazu libański projektant w całości powierzył właśnie Tomaszowi. W zeszłym roku stylista powrócił do Europy i zamieszał w Londynie.

10273106_901784359847445_7392245530305998720_o

Kolejnym męskim pierwiastkiem będzie obecność Patryka Wojciechowskiego, młodego projektanta i finalistę drugiej edycji programu Project Runway. Jest laureatem nagrody Rektora Akademii Sztuk Pięknych za najlepszą kolekcję dyplomową. Jego styl cechuje różnorodność i niepowtarzalność tkanin w połączeniu z minimalistycznymi formami. Główną rolę odgrywa łączenie faktur, motywów i koloru, który w przypadku projektów Patryka używany jest z ogromnym wyczuciem. Inspiracje czerpie z wielu dziedzin otaczającej go rzeczywistości, łącząc zjawiska pozornie sprzeczne.

Zobacz: Mistrzyni fryzjerstwa uczesze do pokazu

Stworzył markę PHI Concept, której idea odnosi się do harmonii albo… jej braku. Wierzy, że podstawa projektowania jest myśl. Myśli Patryka z pewnością zobaczymy na wybiegu w przygotowanych stylizacjach.

NIE MAM NIC DO POWIEDZENIA... (21)

Zapowiada się iście artystyczna modowa uczta.

zobacz-serwis-2

ZOSTAŃ Z NAMI, CZYTAJ DALEJ!

Komentarze