1

Personal branding dla mikro i małych przedsiębiorstw, czyli jak zostać posiadaczem żółtej koszulki lidera na rynku. 

Konferencja poświęcona była budowaniu marki własnej właścicieli firm, dla których marka ich nazwisk i ich postrzeganie w biznesie jest ich największą wartością .

Wśród poruszanych tematów znalazły się social media, komunikacja marki, analiza potencjału czy budowania opowieści, która chwyta uwagę.

Główną prowadzącą była Anna Szubert- certyfikowany strateg personal brandingu.

Na konferencję zaproszeni zostali również inni prelegenci, którzy podpowiedzieli, jak współpracować z dziennikarzami, jak pisać teksty by były czytane czy jak radzić sobie z kryzysem w społecznościach sieciowych.

Spotkanie szkoleniowe dedykowane było wszystkim Przedsiębiorcom, którzy poszukują nowej wiedzy z zakresu e-marketingu, komunikacji czy brandingu oraz osobom, które zarządzają przedsiębiorstwem nie będąc ich właścicielem, ale którzy bezpośrednio odpowiadają za jej rozwój. Również dla tych osób, które dojrzewają do podjęcia decyzji  o założeniu własnej firmy. 

Galeria zdjęć

Zrzut ekranu 2016-02-16 o 12.03.41

Zrzut ekranu 2016-02-16 o 12.03.08

Zrzut ekranu 2016-02-16 o 12.02.28

Zrzut ekranu 2016-02-16 o 12.01.29

Zrzut ekranu 2016-02-16 o 12.01.15

Zrzut ekranu 2016-02-16 o 12.01.03

 Zrzut ekranu 2016-03-31 o 11.52.04   Zobacz relację z konferencji na Facebooku


ZOSTAŃ Z NAMI, CZYTAJ DALEJ!