V KonferencjaPersonal Branding Polska-2

Siły oraz reputacji marki nie można zbudować w jedną chwilę. To długi proces, który wymaga nie tylko poświęcenia czasu, ale również wkładu pracy, wiedzy i narzędzi. W dzisiejszym świecie personal branding nie jest modą, a koniecznością zaistnienia na coraz bardziej wymagającym rynku. W budowaniu silnej marki firmy coraz większą rolę zaczynają odgrywać marki osobiste ich właścicieli oraz przedstawicieli.

Konferencję Personal Branding Polska kierujemy do wszystkich Przedsiębiorców, którzy chcąc rozwijać własne biznesy poszukują rzetelnej wiedzy z zakresu e-marketingu, komunikacji, brandingu, mediów społecznościowych i tradycyjnych. To wydarzenie, które kierujemy również do tych, którzy zarządzają przedsiębiorstwami i chcą uczynić swoje działania efektywniejszymi. To spotkanie także dla osób, które dopiero dojrzewają do podjęcia decyzji o założeniu własnej firmy i od samego początku chcą świadomie kształtować jej wizerunek oraz pozycję na rynku.

W tym roku konferencja Personal Branding Polska odbędzie się we wspaniałych murach Teatru Kamienica!

 Poznaj naszych prelegentów!

Joanna Górska – dziennikarka Polsat News, wydawca, prezenterka „Informacji”, gospodyni „Nowego dnia” w Telewizji Polsat i reporterka Polsat News. Dziennikarz od zawsze… na zawsze. Wieloletni trener medialny. Konferansjer.

Anna Szubert – certyfikowany strateg personal brandingu.Doradza firmom i osobom indywidualnym z zakresu budowania marki osobistej, kształtowania wizerunku, PR i protokołu biznesowego.

Piotr Schramm – Wieloletni Partner w Kancelarii GESSEL. Adwokat. Kieruje zarówno działem projektów specjalnych Kancelarii GESSEL jak również działem procesowym Kancelarii. Reprezentuje podmioty oraz ich zarządy w sporach, transakcjach, negocjacjach oraz bieżącej działalności biznesowej.

Renata Driscoll – Doświadczona manager, certyfikowany project manager i praktyk biznesu. Poza tym dusza artystyczna, miłośniczka piękna i dobrego stylu. Ciągle się rozwija i podejmuje nowe wyzwania. Z pasji do komunikacji i social mediów pisze dwujęzycznego bloga lifestyle dla kobiet 40+ „Prosperity by Renata”.

Jacek Krajewski – Personal Branding Partner & Trainer w Lightness i autor bloga www.jacekkrajewski.pl. Z wykształcenia socjolog specjalizujący się w dziedzinie komunikacji społecznej. Od prawie 10 lat związany z branżą HR. Ponad 6 lat spędził w Goldenline (największym serwisie rekrutacyjno-społecznościowym w Polsce), gdzie aktywnie współpracował z pracodawcami oraz agencjami doradztwa personalnego z Polski oraz zagranicy i pomagał im w doborze odpowiednich narzędzi rekrutacyjno-wizerunkowych.
Prelegent na wielu wydarzeniach branżowych i autor artykułów z zakresu personal brandingu oraz HR. Specjalistyczną wiedzą dzielił się również w programach telewizyjnych oraz audycjach radiowych poświęconych rynkowi pracy. 

Witold Moszyński – Pasjonat HR-u & innowacji IT. Od ponad 12 lat doradza zarządom i organizacjom z różnych branż w zakresie Human Capital Management oraz wdrożeń informacyjnych systemów zarządzania. Zainteresowania zawodowe łączy z naukowymi. W latach 2012-2016 pełnił funkcję Dyrektora Departamentu Zarządzania Kapitałem Ludzkim w PKP S.A. (patrz: www.RaportHR.pl) oraz Redaktora Naczelnego gazety Grupy PKP „Twoja Kolej”. Jako Przewodniczący Komitetu Sterującego odpowiadał za wdrożenie w PKP Zarządzania Talentami w modelu cloud (w chmurze obliczeniowej), koordynując współpracę 5 spółek zaangażowanych w ten projekt.

Dorota Markiewicz-Kubik – Dyrektor ds. Human Resources w Farm Frites Poland SA w Lęborku. Od kilkunastu lat zajmuje się projektami związanymi z oceną kompetencji, wdrażaniem systemów kadrowych, zarządzaniem przez cele, zarządzaniem projektami. Jest odpowiedzialna za Public Relations i Corporate Social Responsibility.

Ania Skórzyńska – współwłaścicielka start up’u Szumisie – firmy produkującej szumiące misie dla dzieci. A prywatnie mama Antka i Helenki. To właśnie podczas bezsennej nocy z suszarką nad łóżeczkiem synka wymyśliła szumiące misie.

Joanna Górska (1)

AGENDA

08.30 – 9.00 – rejestracja uczestników

09.00 – 09.15 – uroczyste powitanie uczestników spotkania przez Dyrektora Teatru Kamienica Emiliana Kamińskiego

09.15 – 10.15 – Anna Szubert i Witold Moszyński / Wyniki badań przedsiębiorców: Dlaczego firmy nie rosną?

10.15 – 10.45  – Jacek Krajewski / Jak skutecznie budować markę przedsiębiorcy w sieci?

10.45 – 11.15 – przerwa kawowa

11.15 – 11.45 – Joanna Górska, Polsat News / Czy media gryzą?

11.45 – 12.15 – Renata Driscoll / Nie bój się zmiany. Moja droga od korporacji do blogowania

12.15 – 12.45 – Piotr Schramm / Proste sytuacje. Sztuczność, kreowanie oraz wizerunek prędzej czy później stają się udręką. Prostota staje się wtedy znowu wartością

12.45 13.45 – przerwa luchnowo – kawowa

13.45 – 14.15 – Dorota Markiewicz-Kubik / Komunikacja offline, czyli budowanie trwałych relacji w biznesie

14.15 – 14.45 – Anna Skórzyńska / Marka w świecie mam i branży dziecięcej. Produkt to za mało.

14.45 – 15.15 – Anna Szubert / Fascynatory i wyróżniki w budowaniu marki

15.15 – 15.30 – uroczyste zakończenie Konferencji

15.30 – Networking

Zrzut ekranu 2016-06-30 o 10.39.32