1260px × 712px — główne (51)

Cosel i przyjaciele

Redakcja / 26 lutego 2019 / Komentarze:

Już w najbliższy czwartek w Gdyńskiej Szkole Filmowej marka kobiecych ubrań COSEL pokaże pierwsze modele na sezon wiosna-lato.

Pokaz, a raczej prezentacja kolekcji, odbędzie się w ramach wydarzenia networkingowego organizowanego przez Ireneusza Osińskiego, znanego w Trójmieście orędownika relacji w biznesie.

Marka Cosel powstała zaledwie kilka miesięcy temu, a za jej początek można uznać debiutancki pokaz kolekcji dyplomowej podczas Marka Wspiera Markę w Łodzi we wrześniu zeszłego roku. W tym samym miesiącu główna projektantka obroniła pracę na Wydziale Projektowania Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. Niecały miesiąc później otrzymała zaproszenie (jako jedna z piątki wyróżnionych absolwentów) na wernisaż Wydziału Druku ASP w ramach ŁÓDŹ YOUNG FASHION 2018.

1260px × 712px — główne (35)

kolekcja dyplomowa COSEL- Królowa Natura, wrzesień 2018, Łódź

Nadruki COSEL

Pierwsza dyplomowa kolekcja zatytułowana była Królowa Natura.

W kolekcji projektantka wykorzystała motywy zwierzęce: pawia i węża- dwa niezwykle silne symbole.

Paw to symbol słońca, nieśmiertelności, nieskończoności, godności i dumy. Jego obecność w życiu człowieka odnotować już można w starożytności. Od tego czasu pojawia się prawie w każdej epoce- jest obiektem kultu, religii, piszą o nim poeci. Jest również ptakiem kojarzonym z królewskością, dostojnością, ale przede wszystkim pięknem.

Wąż w różnych kulturach ma różną symbolikę. Przedstawiany jest jako symbol nieśmiertelności, słońca, odrodzenia, uzdrowienia, zdrowia, ale też tajemnicy, podstępu czy pokusy. Jest silnie oddziaływującym na umysł człowieka zwierzęciem. Pełnym sprzeczności i dostojeństwa.

Nadruki są oryginalne i zostały wykonane we współpracy projektantki i grafika.

Kolejny krok- nowa kolekcja

W kolejnej odsłonie marka COSEL przygotowuje kolekcję na wiosnę i lato 2019. Pierwsze modele ujrzą światło dzienne już w najbliższy czwartek 28 lutego w Gdyni. To będzie naturalna kontynuacja projektów jesienno-zimowych. Tym razem projektantka postawiła na bogactwo podwodnego świata mórz i oceanów: kolory od zieleni, szmaragdów, turkusów, świat ukwiałów, koralowców i ryb.

Podczas prezentacji obejrzymy ok 12-14 modeli, a całość podzielona zostanie na dwie części.

Przyjeciele: Malva Models, Hammer Obuwie i Beauty Art

To nasza kolejna współpraca z renomowanymi firmami. Malva Models wspiera pokazy Marka Wspiera Markę prawie od początku jej powstania i tak też jest tym razem.

Kolekcja Królowa Mórz i Oceanów potrzebuje pięknej oprawy makijażowej. Beauty-Art Szkoła Wizażu i Stylizacji Beaty Małachowskiej (oddział z Gdańska) zapewnił zespół utalentowanych stylistek.

1260px × 712px — główne (49)

fot. makijaże wykonane przez Beauty- Art- partnera pokazu (własność beautyart.pl/galeria/

A firma z Łodzi- Hammer Obuwie przesłał kolekcję butów idealnie wpisujących się w klimat podwodnego świata.

1260px × 712px — główne (50)

fot. buty marki Hammer- partnera pokazu (własność hammer.net.pl)

I na koniec- niezmiernie cieszy nas, że zdjęcia z pokazu wykona studio Mart- Dizajn, a za obiektywem stanie Marta Domańska, która już wielokrotnie współpracowała przy projekcie Marka Wspiera Markę.

1260px × 712px — główne (52)

Dream Team pokazu Marka Wspiera Markę

 

Komentarze